نعمت الله دستیاری روز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بسیج تصویری واقعی از اراده ملت ایران و روحیه ایستادگی آنان در برابر استکبار و دفاع از مظلومان جهان است.
وی افزود:بسیج سرمایه راهبردی کشور در گذر از بحران های مختلف است که در دوران انقلاب ، دفاع مقدس و پس از آن کارنامه درخشانی در دفاع از ارزش ها دارد.
فرماندار پلدختر گفت: حافظه تاریخی ملت ایران سرشار از حماسه آفرینی نیروهای مخلصی چون سپاه و بسیج است که در تمام میدان ها با افتخار نقش آفرینی کرده اند و از کیان اسلامی صیانت و حفاظت کرده اند.
وی افزود: بسیج نیروی مخلص و بسیج و بسیجی به دور از هر گروه ، جناح و فرقه تنها به خاطر دفاع از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حاضر و پیشتاز است.
دستیاری خاطرنشان کرد: امروز که تفکر بسیجی ملت ایران گستره جهانی پیدا کرده بسیجیان نقش مهم تری به عهده دارند که در حوزه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی غیرقابل انکار بوده و نهادینه کردن این تفکر یکی از نشانه های بارز اقتدار و موفقیت کشور می باشد.
فرماندار پلدختر گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا بسیجیان توانمندی ها و ظرفیت های درونی خود را در حوزه های مختلف دفاعی ، خدماتی،محرومیت زدایی ، بهداشتی و غیره به منصه ظهور برسانند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.