حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز چهارشنبه در دیدار بسیجیان شهرستان در محل دفتر امام جمعه بروجرد افزود: برخوردار بودن بسیجیان از روحیه ایمان و اعتقاد قلبی موجب شد تا در طول هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از دین و تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کنند که این روحیه جهادی بسیج همواره قابل تحسین است.
وی اظهارداشت: فرهنگ بسیج، شهادت، ایثار و روحیه جهادی آنها باید در جامعه بیش از گذشته ترویج شود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: فرهنگ جهادی بر بسیج حاکم است و ساده زیستی، دوری از تکبر، ایستادگی در برابر دشمن از مهمترین ویژگی های بسیجیان است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس برخوردار بودن از روحیه بسیجی، جهادی، بصیرت و ایثار بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این دیدار گفت: تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و بسیج موجب شده تا کشور در عرصه های مختلف موفقیت های چشمگیری داشته باشد.
سرهنگ مجید سوری افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورها از عراق حمایت کردند اما در نهایت همه آنها با شکست روبرو شدند.
وی بیان کرد: پیروزی در دفاع مقدس با توکل به خدا و برخورداری از روحیه بسیجی محقق و از آن زمان فرهنگ بسیج در جامعه نهادینه شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به عملکرد بسیج در سطح شهرستان اضافه کرد: امسال در راستای حمایت از محرومان ۲۰ واحد مسکونی احداث و 30 واحد دیگر بهسازی شده است.
سرهنگ سوری ادامه داد: در سال جاری ۳۰ یادواره شهدا برگزار و ۹۰۰ نفر به اردوی راهیان نور، ۵۰۰ نفر برای نخستین بار به مشهد اعزام شدند.
وی گفت: ۱۰هزار نفر از مردم شهرستان در اردوهای تفریحی بسیج با هدف نشاط معنوی شرکت کردند.
سرهنگ سوری اظهارداشت: ایجاد ۳۵واحد تولیدی با اشتغالزایی ۷۰ نفر ، ارائه آموزش فنی و حرفه ای به یکهزار نفرو پذیرایی از100 هزار زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات انجام بسیج شهرستان در سال جاری است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.