به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان، مسئولان و بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج در محل بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن ما یعنی آمریکای جنایتکار و اروپای مکار از سر ضعف و زبونی در مصاف با انقلاب هر آنچه را که دارد به میدان آورده اما به لطف خدا هیچکدام از نقشه های آنها عملی نخواهد شد.
سردار کشکولی با بیان اینکه در این مدت از چهره کریه وهابیت نیز پرده برداری شد افزود: برآیند شکست های مفتضحانه موجب شده تا به بازماندگان رژیم طاغوت متوصل شوند و اکنون آنها را در برابر ملت بیدار و انقلابی علم کرده اند.
وی اظهار داشت: جبهه استکبار از دلار به عنوان سلاحی جنگی علیه ملت ها استفاده می کند اما اکنون دلار به آرامی به حاشیه رفته و ارزش خود را به تدریج از دست بدهد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان استفاده از جنگ روانی و رسانه ای و نفوذی ها را یکی دیگر از ابزارهای دشمن دانست و گفت: علت همه این دست و پا زدن ها این است که پایان انقلاب را در چهل سالگی جشن بگیرند اما باوجود رهبر بصیر و چنین مردم وفاداری هرگز این خواب های آشفته آنها تعبیر نخواهد شد.
/6060/7264
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.