به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد میرعمادی روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان، مسئولان و بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج در محل بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد اظهار داشت: تشکیل بسیج از الطاف الهی است لذا اگر می خواهیم عملکرد این موهبت الهی را مورد بررسی قرار دهیم باید ببینیم بسیج چه کرده که خار چشم دشمنان شده است.
وی با بیان اینکه بسیج در طول این چهل سال یک نهاد کم هزینه ولی پرثمر بوده است افزود: کم هزینه بودن بسیج به دلیل وجود سه خصوصیت اخلاص، ولایتمداری و از خودگذشتگی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه به تشریح آثار و برکات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: شناخت بسیج به عنوان سمبل تدین و خداشناسی، پیروزی و غلبه بر دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس، حفاظت از ارزشهای نظام و انقلاب، خدمت رسانی به محروم ترین روستاهای کشور و حفظ انقلاب و نظام اسلامی از خطرات، مهمترین موارد از آثار و برکات بسیج در کشور است.
وی ادامه داد: دمیدن روح امید و مقاومت در وجود ملت، نابود کردن گروهک های ضد انقلاب مانند داعش، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، پیش برنده اهداف و آرمانهای امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و همچنین به ذلت کشاندن استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی از دیگر موارد مهم آثار وجودی بسیج می باشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خدمات بسیج فراموش نشدنی است افزود: آنچه امروز بر ما لازم است اشاعه تقویت و نشر تفکر بسبجی و مقاومت در مقابل تفکرات انحرافی است.
/6060/7264
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.