به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الله ناصرپور عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: استان لرستان در دوران دفاع مقدس نقش پررنگ و موثری داشت اما متاسفانه تاکنون قلمی نتوانسته است این ارزش ها و حضور موثر را به رشته تحریر درآورد.
وی با اشاره به تقدیم 6 هزار و 300 شهید لرستانی به انقلاب افزود: در این راستا تدوین دانشنامه دفاع مقدس با همکاری دانشگاه لرستان به عنوان مجری طرح در 6 فاز آغاز شده و به عنوان یکی از طرح های 17 گانه استان مصوب شده است.
ناصرپور خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ما از ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب ناآگاه هستند و با توجه به اینکه در چهلمین سال درخشش انقلابی قرار داریم باید تلاش کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی به بهترین نحو ممکن برای جوانان بازگو و تبیین شود.
فرماندار سلسله نیز با بیان اینکه بسیج شجره طیبه ای است که بیمه کننده انقلاب اسلامی است، افزود: امروز هر آنچه داریم مدیون رفتار بسیجی و بی ادعای کسانی هستیم که نسبت به دفاع از انقلاب به بهترین نحو ممکن نقش آفرینی می کنند.
شریف خسروی عنوان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری برنامه های هفته بسیج باید همکاری لازم را داشته و فضاسازی لازم را در سطح ادارات خود داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: باید فضای بسیجی به بهترین نحو ممکن در سطح شهرستان نمود داشته باشد تا کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش نشان دهیم.
رئیس دادگستری شهرستان نیز با اشاره به قانون حقوق شهروندی در نظام اداری، افزود: همه شهروندان حق برخورداری از خدمات سالم دارند و ما به عنوان مجریان و مدیران باید به بهترین نحو به مردم خدمت کنیم.
فریدون رواد با تاکید بر اینکه حفظ کرامت مراجعین به دستگاه های اجرایی بر همه ما یک فرض واجب است، گفت: اگر در رفتار با مراجعین رعایت انصاف و عدالت را داشته باشیم علاقمندی و امید مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می شود.
وی تاکید کرد: اگر مسئولی در برخورد با مراجعین شان و کرامت انسانی افراد را نادیده بگیرد قطعا با وی برخورد لازم صورت می گیرد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.