به گزارش ایرنا سرهنگ مجید سوری روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: بسیج در طول این سال ها درعرصه محرومتی زدایی خدمات زیادی را ارائه داده است.
وی اظهار داشت: بسیجیان این شهرستان در سال جاری برای محرومین و نیازمندان 20 واحد مسکونی ساخته و 30 واحد دیگر را بهسازی و نوسازی کردند.
فرمانده ناحیه بسیج بروجرد بیان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 900 نفر از بسیجیان بروجرد به اردوی راهیان نور و 300 سفر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.
سرهنگ سوری اضافه کرد: در ایام اربعین امسال موکب میدان آیت الله بروجردی(ره) برپا شد که 10 هزار زائر در این موکب پذیرایی شدند که 2 هزار نفر از آنها زائران دیگر کشورها بودند.
وی ادامه داد: توزیع 500 بسته حمایتی بین دانش اموزان نیازمند، توزیع پنج هزار بسته مواد غذایی در بین خانواده های محرومین و کمک به ترک اعتیاد 300 نفر از معتادان انجام شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اردوهای جهادی افزود: امسال با هدف محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق محروم 9 هزار نفر روز از بسیجیان در این اردوها شرکت کرده و همچنین هشت اکیپ درمانی به این مناطق اعزام که بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.
سرهنگ سوری گفت: همچنین در 2 منطقه بروجرد هر ماه تیم پزشکی اعزام می شود که بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کنند.
وی اظهارداشت: امسال با بیش ازچهار میلیارد ریال هزینه یک کارگاه خیاطی برای زنان سرپرست خانوار راه اندازی و برای 30 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.
وی بیان کرد: در طول هفته بسیج حدود 60 برنامه ازجمله غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، اجتماع عظیم بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.