جاسم محمدی فارسانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرانه پرداختی به مددجویان فاقد مسکن شخصی در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت یکمیلیون ریال و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت 800 هزار ریال است.
وی اظهار داشت: همچنین 16 میلیارد ریال اعتبار ودیعه مسکن نیز تخصیص یافته و خانواده های مشمول، تا پایان آذر ماه به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه خانوارهای نیازمند و مستاجر تحت حمایت تا سقف 150 میلیون ریال ودیعه مسکن دریافت می‌کنند تصریح کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و شرکت در طرح رضوان، این نهاد را در رفع مشکل مسکن نیازمندان یاری کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین اضافه کرد: 6 میلیارد و 220 میلیون ریال از ابتدای سالجای تاکنون برای مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه و در این راستا یک هزار و 200 خدمت در قالب ساخت، تعمیر، بهسازی و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.
محمدی فارسانی اظهار داشت: برای مددجویان روستایی در قالب طرح بهسازی و نوسازی 77 واحد با اعتبار سه میلیارد و 880 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین 937 واحد مسکن شهری و روستایی با اعتبار 6 میلیارد و 430 میلیون ریال تعمیر شده که ارائه این خدمات با اولویت خانوارهای تحت حمایت با عائله زیاد، زنان سرپرست خانوار و افراد سالمند و ازکارافتاده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 60 واحد با اعتبار 6 میلیارد ریال خرید، ساخت و بازسازی‌شده، افزود: خدمات دیگری همچون ساخت 89 حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان انجام شد.
هم اکنون 9 درصد جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری لرستان، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.