به گزارش ایرنا، احمد مرادپور روز شنبه در نشست شورای بسیج مهندسین استان در محل معاونت عمرانی با اشاره به اینکه ما متمرکز شده ایم بر روی پروژه‌های نیمه تمام استان اظهار داشت: تمرکز تیم مدیریتی استان بر این طرح ها است و پیشرفت هر یک از این طرح ها به صورت هفتگی با حضور استاندار بررسی و رصد می شود.
وی با اشاره به تاکید استاندار لرستان مبنی بر تعیین تکلیف این طرح ها اظهار داشت: تقویت کار گروهی یک امر مهم و ضروری است که تلاش برای رفع مشکلات استان و احساس مسئولیت در این زمینه باید نهادینه شود.
وی با بیان اینکه تیم مدیریتی استان به دنبال مقصر کاستی ها و طرح های نیمه تمام نیست ادامه داد: بسیاری از مشکلات با خلق ایده و فکر برطرف می شوند بنابراین باید با پرهیز از هزینه های بالا، درست هزینه کردن را در کنار نوآوری و مدیریت تجربه کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: استفاده درست از فرصت‌ها و حفظ منافع استان مهم و ضروری است بنابراین باید اختلافات را کنار گذاشته و هدف مشترک توسعه را دنبال کنیم.
در این جلسه مقرر شد نماینده دفتر فنی استانداری در هر یک از کارگروه های هفت گانه شورای بسیج مهندسین استان حضور یابد و همچنین دست کم یک المان شهدای مدافع حرم در هر یک از شهرهای استان نصب شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.