به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در آیین معارفه رؤسای عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: آمریکا در مقابل ایران هیچ غلطی نمی کند و بسیجیان هرگز در مقابل دشمنان نمی ترسند و خواب را از چشم مستکبران می گیرند.
وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی به سختی حتی سیم خاردار تهیه می کردیم اما دشمن شکست خورد، امروز جمهوری اسلامی مجهز به موشک ٢هزار کیلومتر نقطه زن است.
حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: دشمن به فتنه های محلی در کشور چشم دوخته اما ناجا با اقتدار برخورد می کند چراکه تنها سروصدا دارند، تنها هشت هزار فتنه گر در کشور وجود دارد که هر نفر یک کاسه آب بریزد فتنه گران را آب می برد.
رییس عقیدتی، سیاسی ناجا افزود: گفتمانی را در نیروی انتظامی دنبال می کنیم که کمک به فرماندهی است که رسالتش را با کمترین دغدغه انجام دهد.
حجت الاسلام ادیانی افزود: جامعه ای مشمول نصرت الهی که اهل توبه و استغفار باشد ما خادم مردم هستیم دستگاه های اجرایی باید براساس اسلام عمل کنند.
وی مردم لرستان را جزو ولایتمدارترین مردم کشور عنوان کرد و گفت: گوهر درخشان و به سعادت رسان، همان حکومت و ولایت است و باید قدردان آن باشیم.
در پایان این آیین حجت الاسلام سید امین موسوی به عنوان رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی لامردی تجلیل شد.
/6060/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.