به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر علی فرهادی افزود: 30 پزشک عمومی در بخش های مختلف بهداشت و درمان استان ازجمله مناطق محروم ارائه خدمت خواهند کرد و برخی از آنان نیز برحسب ضرورت در بیمارستان ها بکارگیری می شوند.
وی اظهار داشت: همچنین تا پایان آبان ماه جاری تعدادی از پزشکان متخصص برای گذراندن طرح خدمتی خود در اختیار دانشگاه قرار خواهند گرفت که حضور آنان در لرستان بخش مهمی از نیاز درمانی رشته های خاص را برطرف می کند.
وی تصریح کرد: همچنین 80 کارشناس پرستاری متقاضی گذراندن طرح خدمتی در استان هستند که در حال توزیع این کارشناسان در بخش های مختلف بهداشت و درمان هستیم.
دکتر فرهادی در خصوص نیروهای جدیدالاستخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: گزینش این نیروها به اتمام رسیده و بیش از 400 نفر استخدام شده در رسته های مختلف بهداشت، درمان و اداری طی چند روز آینده توزیع خواهند شد.
لرستان در بیشتر رشته های تخصصی با مشکل کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص مواجه است و به گفته عباس پزشکی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در بخش دولتی تنها 2 جراح مغز و اعصاب و چهار پزشک ارتوپد در این استان وجود دارد.
لرستان در رشته های غدد، فوق ریه، فوق جراحی قلب، فوق بیهوشی قلب، فوق جراحی اطفال، فوق گوش و حلق و بینی دچار مشکل و کمبود پزشک بیهوشی، رادیولوژی و گوش و حلق و بینی مرکز استان برطرف شده است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.