به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدسجاد موسوی روز یکشنبه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهارداشت: راهپیمایی امروز وفاداری به آرمان های انقلاب و گام برداشتن در راستای منویات مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به همزمانی یوم الله 13 آبان با مناسبت های دهه آخر صفر افزود: این همزمانی درس بزرگی برای ملت با بصیرت ایران اسلامی است که علیرغم تهدیدهای استکبار آمدند تا با گام های استوار خود مکتب اسلام و مسیر حرکت ایران اسلامی را به مستکبرین نشان دهند.
امام جمعه الشتر با تاکید براینکه ایستادگی و مقاومت ابتر نبوده و نخواهد ماند، بیان کرد: ملت ایران اسلامی با بهره گیری از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) بر همان آرمان ها و اصول آغازین انقلاب استوار است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه مصداق بارز شیطان که در قرآن تبعیت از آن حذر شده، استکبار است، اضافه کرد: امروز دشمنان پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب عظمت و شکوه ایران اسلامی را علیرغم همه تهدیدها و تحریم ها می بینند.
وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران به برکت خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنها و جانبازان و ایثارگران انقلاب ذره ای از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش ایرنا راهپیمایان در پایان این مراسم پس از قرائت قطعنامه پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
7273/7265
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.