به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه با توجه به تهدیدات متعدد دشمنان رعایت استانداردهای پدافند غیرعامل یک الزام است اما این بدین معنی نیست که کارهای صورت گرفته در گذشته که این موارد در آنها لحاظ نشده، رها شوند.
وی افزود: همه طرح های مهم و کلیدی استان باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند اما آن دسته از طرح ها که ملی هستند باید پیوست آنها نیز در سطح ملی بررسی و انجام شود.
خادمی افزود: در استان کارهای بسیار خوبی در زمینه پدافند غیرعامل از جمله طرح جامع انجام شده که از اواخر سال 96 شروع شده و تا کنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اظهار امیدواری از اینکه از طریق دانشگاه تربیت مدرس و همچنین دانشگاه مالک اشتر این طرح به سرعت به نتیجه برسد و افزود: اکنون در مرحله تعریف طرح ها هستیم که در واقع بخش اصلی و پایانی کار است.
خادمی در رابطه با برنامه های هفته پدافند غیرعامل نیز گفت: 157 برنامه در استان داشتیم که 11 جلسه استانی و شهرستانی و موافقت با 45 طرح با اعتبار 55 میلیارد ریال از مهمترین این اقدامات است.
استاندار لرستان با تاکید بر وجود تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف محیط زیستی، اقتصادی فرهنگی و اجتماعی افزود: با توجه به وجود این تهدیدات لازم است تا طی یک برنامه دقیق به سرعت نسبت به انتقال مراکز حساس مانند مخازن سوخت به خارج از شهرها اقدام نماییم.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.