احمد گودرزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: ازاین تعداد زایر اربعین حسینی 20 هزار تن از 15 کشور مختلف از جمله کشورهای آفریقایی، فرانسه، ترکیه ،آذربایجان، تاجیکستان، هند و پاکستان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده بودند.
وی اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن 18 مسجد و حسینه برای اسکان زایران حسینی 2هزار تن از زایران در این اماکن اسکان داده شدند.
جانشین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد بیان کرد: در موکب شهید بروجرد که با همت خیرین و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برپا شد روزانه هشت هزار پرس غذای گرم بین زایران اربعین حسینی توزیع می شود.
گودرزیان اضافه کرد: پذیرایی از زایران در موکب شهید محمد بروجردی به همت 100 تن از خواهران و برادران عاشق اباعبدالله و پایگاههای مقاومت بسیج انجام می شد.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس نیز در این مدت خدمات لازم را در موکب شهید بروجردی به زایران ارایه دادند.
جانشین ستاد اربعین فرمانداری بروجرد گفت: 2موکب با حمایت فرمانداری و کمک های مردمی در نجف و کربلا توسط شهروندان با امکانات لازم خدمات لازم را به زایران حسینی ارایه دادند.
گودرزیان اظهارداشت: سال گذشته بیش از 150 هزار زایر ایرانی و 10 هزار زایر خارجی درموکب شهید بروجردی مستقردر میدان آیت الله بروجردی پذیرایی شدند.
موکب شهید بروجردی در میدان آیت الله بروجردی تا دهم آبان ماه به زایران اربعین خدمات دهی می کند.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.