به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار در محل استانداری افزود: همچنین نبود اتحادیه برخی صنوف نیز به این امر دامن زده که بر اساس قانون باید نسبت به ادغام صنوفی که امکان ایجاد آن وجود ندارد با سایر اتحادیه ها اقدام شود.
وی اظهار داشت: ایجاد بازارچه توزیع کالاهای اساسی از جمله میوه و تره بار باید به شهردای ها ابلاغ شود تا با جدیت بیشتری قیمت ها را پیگیری کنند.
امیری گفت: انتظار داشتیم تصمیمات جلسات گذشته کارگروه به طور کامل اجرایی شود اما این مهم محقق نشده و به ویژه در حوزه میوه و تره بار قیمت ها و اقعی نشده است که تعزیرات حکومتی باید در صورت مشاهده دلالی وگرانی در این حوزه برخورد جدی داشته باشد.
وی همچنین در خصوص عدم تناسب بازرسان با تعداد واحدهای صنفی استان بیان کرد: در جلسات گذشته استفاده از بازرسان داوطلب تصوب شده و با وجود این می توان از ظرفیت بسیج برای نظارت و کنترل بازار استفاده کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: فرمانداری ها و ادارات دولتی مکلف به همکاری مستمر در تنظیم بازار هستند و چنانچه در این خصوص کوتاهی مشاهده شود برخورد جدی صورت خواهد گرفت چراکه اجرای قانون با اعمال ان امکانپذیر است.
امیری نبود انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان را غیرمعقول دانست و افزود: باید نهادهای حمایتی مصرف کنندگان تا قبل از برگزاری جلسه بعدی فعال شوند چراکه دفاع از مردم تنها در خصوص قیمت نیست بلکه کیفیت و خدمات پس از فروش نیز باید متناسب با خواست جامعه باشد.
وی در مورد نبود کارشناسان خبره و رسمی در حوزه تنظیم بازار تصریح کرد: باید این مهم به صورت رسمی گزارش شود تا از طریق کانون کارشناسان رسمی پیگیری شود.
وی با تاکید بر گشت زنی مستمر خودروهای ویژه ی ستاد تنظیم بازار گفت: ذخیره سازی، توزیع و کنترل قیمت کالاهای اساسی بسیار مهم است و همه فروشندگان ملزم به درج قیمت فروش هستند.

**جولان افراد سیاسی بدون پست در فضای استان قابل قبول نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنانش گفت : برخی افراد سیاسی که هیچگونه سمت و پستی ندارند برای جلب نظر مردم و کسب چند رای در جامعه حضور دارند که جولان این افراد در فضای استان به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی اظهار داشت: نباید اجازه داد این تعداد با حضور در جامعه مردم را تحریک کنند.
وی تصریح کرد: قابل قبول و منطقی نیست فردی که هیچگونه سمتی ندارد با اظهار نظرهای بیجا و مختلف خود را مطرح کند، این افراد از جو روانی مردم سواستفاده می کنند و در هر جمعی بسته به نوع مخاطب خود حرف می زنند.
وی با تاکید بر برخورد با این افراد گفت: نباید به آنان اجازه بیان مسایل داده شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.