به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: پیاده روی اربعین تجلی مودت و محبت به اهل البیت(ع) است و همین مهم باعث شده که هیچ مشکلی نتواند مردم را از ادامه راه امام حسین (ع) باز دارد.
وی افزود: اربعین تجلی ادب دینی است و در این اجتماع بزرگ با حضور میلیونی مردم هیچ توهین و بی ادبی ازکسی شنیده نمی شود.
خطیب نماز جمعه بروجرد با بیان اینکه پیاده روی اربعین اوج ایثار و صداقت برادران عراقی را به مردم نشان می دهد، بیان کرد: مردم عراق از زن و مرد و کوچک و بزرگ با افتخار به زایران امام حسین (ع) خدمت کرده که این مهم در تاریخ بی نظیر است، اما رسانه های غربی هیچ مطلبی را در این زمینه منتشر نمی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به 13 آبان و سالروز شهادت حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله در جنگ تحمیلی اضافه کرد: این نوجوان 13 ساله درس اخلاص و ایثار را به جهانیان نشان داد و دنیا را متحیر کرد.
وی ادامه داد: این نوجوان بسیجی با شهادت خود رشادت و شهامت جوانان و نوجوانان ایرانی را به رخ جهانیان کشاند وهنوز هم دشمن از نزدیک شدن به رزمندگان ایران اسلامی می ترسد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: باید از فرصت های به دست آمده برای کتاب خوانی استفاده کنیم امروزه متاسفانه فرهنگ مطالعه در بین‌مردم کمرنگ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: خاشقچی از جمله عربستانی هایی بود که از گروهک های تروریستی و صهیونیست ها حمایت می کرد و به سبب اینکه برخی مواقع از آل سعود انتقاد کرد این چنین کشته شد.
وی اظهار داشت: خداوند با مرگ این روزنامه نگار آل سعود را رسوا کرد امروز آمریکا، ترکیه و اروپا در موضوع قتل خاشقچی چانه زنی می کنند تا امتیاز بگیرند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.