محمد خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی اربعین ، فرصت مناسبی برای معرفی استان لرستان است که باید از آن بخوبی استفاده کرد و در این معرفی این توانمندی ها همه دستگاه های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا تصویری مطلوب از استان ارائه شود.
وی با اشاره به وجود موکب هایی در برخی شهرستان های استان برای پذیرایی از زائران گفت: موکب هایی به همین منظور در ورودی شهرهای بروجرد، خرم آباد برقرار شده و در کوهدشت و الیگودرز نیز این موکب ها راه اندازی خواهند شد.
خسروی افزود: در مرز مهران، نجف و کربلا نیز 12 موکب از لرستان فعال هستند که آماده پذیرایی و خدمات رسانی به تمامی زائرین هستند.
به گفته وی زائرین باید مدارک شخصی مورد نیاز را به همراه داشته باشند ، علاوه بر این با توجه به احتمال بارندگی باید کوله، لباس مناسب و کیسه خواب به همراه داشته و به نکات بهداشتی نیز توجه خاص داشته باشند.
مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با اشاره به اینکه افراد بهتر است بصورت فردی و به تنهایی سفر نکنند گفت: بهتر است شرکت در پیاده روی اربعین بصورت گروهی اعم از گروه های خانوادگی، دانشجویی و یا محله ای و کاروانی باشد تا دچار مشکلات احتمالی کمتری شوند.
ثبت نام برای شرکت در پیاده روی اربعین تا پایان روز چهارم آبان ماه ادامه دارد.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.