به گزارش خبرآنلاین لرستان ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد لرستان گزارشی از خانوارهای تحت حمایت این استان ارائه داد.

فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان لرستان گفت: برای کاهش فقر و حمایت از خانوارهای نیازمند فاقد درآمد منابع مالی و در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال کمیته امداد به این خانوارها خدمات حمایتی ارائه می‌کند.

وی به جمعیت تحت حمایتی کمیته امداد لرستان اشاره کرد و گفت: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت این نهاد است که ۷۰هزار و ۱۹۰خانوار ماهانه کمک معیشت دریافت می کنند.

 830 هزار خانوار پشت نوبت تحت پوشش

ارم کمیته امداد

فولادی بیشتر دلیل تحت حمایت قرار گرفتن افراد را سالمندان بیان کرد و گفت: فوت سرپرست، ازکارافتادگی سرپرست و طلاق از علت‌های بعدی تحت حمایت قرار گرفت خانوارها است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان افزود: هزار و ۸۳۰ خانوار واجد شرایط پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند که تا پایان آبان ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند.

سرانه دریافتی جهت کمک به مددجویان

وی به سرانه دریافتی کمک‌ معیشت مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: خانوار یک‌نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار دونفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه‌نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفر به بالا ۵۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان کمک‌معیشت به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1040037
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.