شهاب روزبهانی روز دوشنبه درآیین گرامیداشت مدال آوران پارا المپیک درمدارس استثنایی بروجرد افزود: معلمان مدارس استثنایی با خدا معامله می کنند و کار این قشر نماد دلسوزی و از خود گذشتگی است.
وی بیان کرد: برگزاری آیین بزرگداشت پارا المپیک باعث ایجاد انگیزه برای دانش آموزان معلول شده و سبب رشد بیش ازپیش آنها درعرصه های مختلف می شود.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد اظهار داشت: کسب موفقیت های مختلف ورزشی و اخذ مدال توسط دانش آموزان معلول نشان از توانمندی آنها است. روزبهانی اضافه کرد: باید باور داشته باشیم که ورزش از مهمترین برنامه ها است و مدیران و مربیان مدارس باید در راستای توسعه برنامه ها و رشته های ورزشی در مدارس عادی و استثنایی تلاش کنند.
وی با تاکید براینکه امروزه جامعه نیازمند به تحرک بیشتراست، ادامه داد: همه مسئولان به ویژه حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش باید به سمت تغییر نگرش‌های افراد جامعه حرکت کنند تا جامعه ای پر تحرک سالم و پویا ایجاد شود.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: موفقیت های کسب شده در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش شهرستان را از رتبه 6 به رتبه یک استان ارتقا داد.
روزبهانی افزود: آموزش و پرورش با همه دستگاه ها متفاوت است زیرا که این نهاد خواستگاه علم، اخلاق و تعامل محسوب می شود وهمه مردم به نحوی با آن در ارتباط هستند.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.