به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم گفت: این مرکز با اعتبار بیش از30 میلیارد ریال به منظور سهولت در کار تشخیص به ویژه برای بیماری های سرطان و دستگاه گوارش راه اندازی شده و مجهز به مدرن ترین امکانات در راستای کار تشخیص تصویری است.
کوروش ساکی افزود: مرکز اندوسونوگرافی علاوه بر تصویربرداری، امکان نمونه برداری و حتی برخی جراحی ها را برای متخصصین فراهم می کند که امید می رود روند توسعه زیرساخت های درمانی استان همچنان دامه داشته باشد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی نیز گفت: توسعه زیرساخت های درمان علاوه بر رفع نیازهای مردم، کمک شایانی به توسعه آموزش پزشکی خواهد کرد.
سعید رحیمی افزود: افتتاح مرکز اندوسونوگرافی امکانات بسیاری برای متخصصان فراهم خواهد کرد تا مسیر درمان را به بهترین صورت انجام دهند و همچنین دانشجویان رشته های مختلف درمانی نیز می توانند از این ظرفیت بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز اندوسونوگرافی مراجعه بیماران استان به سایر نقاط کشور را حذف می کند تصریح کرد: ماندگاری بیشتر متخصصان و فوق تخصص ها نیز از دیگر دستاوردهای افتتاح این مرکز است.
همچنین کولد روم ( اتاق سرد) نیز با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال در آزمایشگاه این مرکز افتتاح شد که با وجود آن ظرفیت نگهداری تمامی نمونه آزمایشگاهی بیمارستان های خرم آباد فراهم شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.