به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در گردهمایی ائمه جماعات ادارات استان در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد با تاکید بر محوریت نماز در امور افزود: مدیران باید توجه اساسی به برپایی نماز جماعات داشته باشند و چنانچه در این مهم شرکت کنند کارمندان نیز در مراسم نماز حضور می یابند.
وی خواستار اهمیت ویژه مدیران به مقوله نماز جماعت ادارات شد و گفت: باید مکان مناسب برای نمازخانه ادارات در نظر گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خصوص برخی مشکلات ائمه جماعت نیز گفت:باید جلسه کارگاهی تشکیل و مشکلات از طریق ستاد اقامه نماز پیگیری شود.
آیت الله میرعمادی افزود:حل مشکلات در شورای متشکل از ستاد اقامه نماز، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد تسهیل می شود.
وی علم، ایمان و تقوا را سلاح روحانیت دانست و بیان کرد: ایمان و علم زمانی سودمند خواهد بود که همراه با حلم و بردباری باشد و البته پارسایی یکی دیگر از خصلت های ائمه جماعات است که موجب شان و منزلت او می شود.
وی اظهار داشت: امامان جماعت پرچمداران دین، هدایت و معنویت هستند که وظیفه آنان تبلیغ و ترویج دین و هدایت مردم است.
وی همچنین گفت: اقامه نماز در ادارات یکی از فرصت‌های تبلیغی برای روحانیت است که باید از آن برای تقویت معنویت و تبیین معارف الهی استفاده کنند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.