به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز جمعه در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصای الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: حضور میلیون ها عاشق از40 کشور جهان نشانه وحدت و اقتدار تمام ادیان الهی بر محور امام حسین(ع) است لذا پیاده روی فرصتی مناسب برای خوسازی فردی، همدلی، انسجام اجتماعی و قدرت نمایی در برابر دشمن و معرفی مکتب نجات بخش اهل بیت خواهد بود.
وی نسبت به سیاست تفرقه افکنانه دشمن در مراسم اربعین حسینی هشدار داد و افزود: زایران سیدالشهدا (ع) مراقب باشند تا مبادا شیعه و سنی را نسبت به هم دچار اختلاف کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ربوده شدن سربازان ایرانی در میرجاوه بیان کرد: باید بدانیم دشمنان امنیت به عنوان مهمترین دستاورد ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده لذا نیروهای امنیتی ما باید بیشتر مراقب باشند زیرا دشمن اراده کرده که نیات پلید خود را به هر قیمتی که شده در کشورعملی کرده و بر جنایات خود سرپوش گذارد.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: دشمنان و آل سعود در قتل خبرنگارعربستانی همین گونه عمل کردند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار نخبگان جوان کشور ادامه داد: در حالی که دشمنان در حالت نشان دادن تصویری کاملا غلط از نظام هستند، میلیون ها نخبه ما در کشور واقعیت ها را نشان داده و می گویند که جمهوری اسلامی با داشتن این جوانان با سرعت در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است و تبدیل به شجره طیبه ای شده که هیچ تندبادی قادر به تکان دادن آن نیست.
امام جمعه خرم آباد به 29 مهر ماه روز صادرات اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین راه های حمایت از کالای ایرانی صدور آن است که در این زمینه استان لرستان از توانایی و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: محصولات گلخانه ای، کشاورزی و سنگ لرستان برای حضور در بخش صادرات نیاز به حمایت بیشتر و دلسوزانه تر دارد.
وی تاکید کرد: وجود برخی قوانین و مقررات کار را برای صادرکنندگان محصوات لرستان سخت کرده لذا مسئولان با پیگیری های مداوم خود نباید اجازه دهند این مختصر تولید استان هم خاموش شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه چرا باید برخی محصولات غذایی و باغی استان صادر نمی شود افزود: افراد جوان، مستعد و مشتاق در حوزه تولید صادرات این استان کم نیستند اما باید به آنها کمک شود.
7273/7264
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.