به گزارش ایرنا ، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، افزود: این همکاری و وحدت یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت و یک وظیفه همگانی است که البته این به معنی عدم بیان نقدها و مشکلات نیست اما وحدت و همدلی باید در رأس امور قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بخش عمده ای از سختیها سچری شده است اظهار داشت: دشمنان کشور هرچه می خواستند انجام دادند و همه می دانند که مشکلات در آینده ای نزدیک حل خواهند شد اما کسانی که در این مسیر همکاری نکردند بعدا پشیمان خواهند شد.
وی وضعیت مشکلات استان را نسبت به میانگین کشوری مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که با همراهی مردم و مسئولان، لرستان جایگاه بهتری را در کشور کسب نماید.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش گفت: در این شرایط و با وجود این همه تبلیغ و البته حضور مردم خالص و قدرشناس لرستان مسئولان باید همواره در نظر داشته باشند که مسئولان برای خود حساب باز نکنند و به عبارت دیگر در مقابل این مردم ما مسئولین خودمان را به حساب نیاوریم.
آیت الله هاشم نیازی با بیان اینکه مسئولان باید ارتباطشان را با مردم تقویت کنند افزود: دفتر ارتباط مردمی مسئولین باید به گونه ای باشد که اگر یک روز مردم مراجعه نکردند، مدیران به سراغ آنها رفته و احوالشان باخبر شوند.
وی اظهار داشت: نباید بخاطر مسائل جزئی مسئولان ارتباط با همدیگر و همچنین با مردم را از دست بدهند لذا در این شرایط بیش از هر زمان دیگری احتیاج به وحدت و همدلی داریم.
6264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.