به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در همایش فصلی ائمه جمعه استان که در محل بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، پیاده روی اربعین را نشانه یکپارچگی ادیان الهی بر محور امام حسین(ع) دانست و افزود: این مراسم حرکتی عظیم و باشکوه است که موحب حیرت جهانیان شده و تاثیرات آن بسیار است لذا جا دارد که با حمایت و تلاش همگانی و همچنین مدیریت صحیح این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
وی به تشریح تلاش های دشمن در جهت مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیرحمانه در حال تلاش برای براندازی است و در این راه به هیچ قاعده بین المللی نیز پایپند نیست.
به گفته وی دشمن همچنین با استفاده از فضای رسانه ای می خواهد تصویری غلط از نظام جمهوری اسلامی را به جهان ارائه کند و در تلاش است که با برجسته کردن مشکلات اینگونه القا کند که مسئولان توان حل مسائل مردم را ندارند.
آیت الله میرعمادی مقابله با توطئه دشمن در شرایط حساس کنونی را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: مردم و مسئولان همه باید بسیج شده تا آیین نکوداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در بهترین شکل خود برگزار شده تا موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شوند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نقش نماز جمعه در آگاهی بخشی به جامعه و خنثی سازی توطئه دشمنان را نقشی کلیدی خواند و گفت: امروز نهاد نماز جمعه سربلند، تاثیرگذار بر افکار عمومی و برهم زننده توطئه های دشمن است چرا که سبب بیم دشمنان، موجب امید در دل مومنان و محل محبت و معرفت خداست.
آیت الله میرعمادی در پایان سخنان خود به بیان راه های مقابله با توطئه دشمنان پرداخت و گفت: با تکیه بر مواردی مانند پیشرفت های نظام، اقتدار ایران اسلامی، نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در دنیا و همچنین با تکیه بر استقلال ایران اسلامی میتوان بر همه مشکلات و موانع فائق آمد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.