به گزارش ایرنا، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در این آیین اظهارداشت: سرچشمه رودخانه های دز و کارون از منابع آبی بروجرد است در حالی که بسیاری از مناطق این شهرستان از کمبود آب رنج می برند.
رضا آریایی افزود: اجرای طرح های آبخیزداری در کنترل و مهار سیلاب های فصلی و استفاده از روان آب ها برای کشاورزی و آب شرب مهم وحیاتی است.
وی گفت: طرح های آبخیزداری زود ثمر می دهد و در تامین آب شرب و کشاورزی موثر منطقه مهم هستند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: روستاهای شهرستان بروجرد ظرفیت بالایی برای کشاورزی و احیا منابع طبیعی دارند.
عباس گودرزی اظهار داشت: مردم از کلنگ زنی بدون نتیجه خسته شده اند و امیدواریم که مطالعات بند خاکی روستای گندل گیلان و انگشته به زودی به پایان برسد و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی بیان کرد: مردم با وجود همه مشکلات به انقلاب وفادار هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند صادقانه به مردم خدمت کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم است که باید جلب شود.
گودرزی ادامه داد: کشاورزان روستاهای بروجرد با اراضی منابع طبیعی مشکل دارند که این مهم باید توسط مدیران ارشد کشوری برطرف شود.
وی گفت: کشاورزان ۱۸۰ روستای شهرستان بروجرد با اراضی منابع طبیعی مشکل دارند که باید با بررسی دقیق منابع ملی از اراضی کشاورزان جدا شود.
به گزارش ایرنا معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی رئیس سازمان جنگل های کشور را در آیین کلنگ زنی 2 بند خاکی همراهی کردند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.