به گزارش خبرآنلاین لرستان،فرشاد یوسفوند» افزود: پیگیری طرح نوسازی و ساماندهی محله ها با بافت های فرسوده با رویکرد گردشگری و یا توانمند سازی و ایجاد زیرساخت ها و مقاوم سازی خانه ها نیز یکی از برنامه های این سازمان است. که در این راستا اقداماتی در محله گل سفید انجام شده است.

وی اظهار کرد: یکی از این اقدامات اجرای ساختمان مرکز محله توسعه محله گل سفید در یک طبقه با مشارکت اداره راه و شهرسازی است که در حال حاضر دارای پیشرفتی بالغ بر 85 درصد است. همچنین طراحی و اخذ مجوزات لازم و همچنین انتخاب پیمانکار جهت بهسازی محور فردوسی (راسته بروجردی ها) در محله بازار به مساحت تقریبی 2000 متر مربع نیز یکی دیگر از اقدامات بوده است.

خریداری و آواربرداری در خیابان 36 متری

یوسفوند بیان کرد: با توجه به خریداری و آواربرداری ساختمانهایی واقع در طرح خیابان 36 متری و آزادسازی بخشهایی از خیابان جدید، این سازمان در چندین فاز اجرایی و به صورت مستمر نسبت به شن ریزی، تسطیح و غلطک کوبی اراضی آزادسازی شده اقدام کرده است.

مدیر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خرم آباد عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف سند ملی راهبردی احیاء بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری نیز انجام کلیه امور مربوط به اخذ سهمیه قیر به میزان 400 تن توسط این سازمان انجام شده است.

تسهیل در عبور و مرور شهری دغدغه شهروندان است

یوسفوند گفت: یکی از دغدغه های شهروندان، تسهیل در عبور و مرور شهری و دسترسی آسان به خیابانهای همجوار مسیر است که با اصلاح هندسی بلوار 60 متری این مهم محقق گردیده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1032357
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.