به گزارش ایرنا، مسعود رضا روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری لرستان افزود: این رقم سهمیه استان پایان مردادماه امسال ابلاغ شده و به منظور رفع مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید در سال های گذشته به واحدهای بزرگ پرداخت نشده است، اظهار داشت: واحدهای بالای 100 نفر نیروی کاری به تشخیص استان ها و با تصویب کارگروه مربوطه می توانند از این فرصت بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: ماشین آلات و تجهیزات برخی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی در اختیار بانک ها قرار می گیرد که بر اساس مصوبات استانی، باید در مرحله نخست محل اجرای طرح و سپس وثائق خارج از طرح به تملک بانک درآید.
رضا گفت: با ابلاغ دستورالعمل تسهیلات رونق تولید، از ابتدای شهریور امسال تاکنون مشکلات 26 واحد با تسهیلات درخواستی یکهزار و 862 میلیارد ریال و نوسازی هفت طرح با اعتبار 126 میلیارد ریال بررسی شده است.
وی ادامه داد: تاکنون لرستان با پرداخت یک فقره تسهیلات 30 میلیارد ریالی رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 97 را دارد.
بیش از یکهزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی در لرستان صادر شده و حدود 100 واحد تولیدی کوچک و متوسط لرستان در تملک بانک ها قرار دارد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.