مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف محموله بزرگ قاچاق پرندگان شکاری در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد فتحی‌بیرانوند درباره کشف این محموله بزرگ قاچاق گفت: بنا بر گزارش همیاران و دوستداران محیط زیست و با هوشیاری ماموران اجرایی محیط زیست شهرستان خرم آباد و همکاری پلیس‌راهور و پلیس آگاهی استان یک محموله از پرندگان شکاری قاچاق در محل پلیس‌راه آیت‌الله کمالوند شهرستان خرم‌آباد توقیف و ضبط شد.

وی افزود: در پی این عملیات متخلفان و قاچاقچیان دستگیر و پس از تشکیل پرونده و صورت‌جلسه تخلف برای انجام مراحل قضایی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده و همچنین پرندگان کشف و ضبط شده برای تیمار و بررسی وضعیت آنها به مرکز قرنطینه وتیمار حیات وحش کلدر انتقال یافتند. این محموله بزرگ پرندگان شکاری با ارزش میلیارد‌ها ریال از خانواده شاهین‌سانان بوده که متخلفان قصد انتقال آنها را از استان خوزستان به استان‌های شمالی کشور داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از همکاری همیاران و طبیعت دوستان و همچنین تلاش مجدانه پلیس‌راهور و پلیس آگاهی استان در کشف و ضبط این محموله تشکر و اظهار امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی و عموم دوستداران محیط زیست، شاهد کاهش زنده‌گیری و قاچاق این پرندگان با ارزش و در خطر انقراض باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.