به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: آمریکا در پی حمله موشکی سپاه به تروریستها در سوریه نیز هیچ اقدامی نتوانست انجام دهد و این پیروزی بزرگی برای ایران اسلامی است.
وی با اشاره به کاهش قیمت ارز در کشور اظهار داشت: با کاهش قیمت ارز ابهت دشمنان که به دنبال اغتشاش و آشوب اقتصادی در کشور بودند شکست و این پیروزی بزرگی برای انقلاب بود.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به وقایع کشور عراق گفت: برخلاف میل و نظر آمریکا و عربستان در عراق کسانی روی کار آمدند که طرفدار جبهه انقلاب هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: نفوذ ایران اسلامی در منطقه هر روز بیشتر می شود و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی همچنین با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان در ورزشگاه آزادی گفت: عده ای به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند و تا جایی که توان داریم اجازه این کار را نخواهیم داد و ما هم به دنبال پیام رهبری تا آخرین نفس با خائنین به نظام و انقلاب مبارزه خواهیم کرد.
وی بیان کرد: از مسئولان به خاطر کاهش قیمت ارز تشکر می کنیم.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با مردم همراه باشند و از انتقادات مردم در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند بخشی از امنیت ایران اسلامی مرهون رشادتهای ماموران نیروی انتظامی است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد دارای ۵هزار و ۴۰۰ ماشین سنگین است گفت: مسئولان باید مشکلاتشان را بررسی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: نیروی انتظامی و سپاه با اخلالگران فعالیت کامیوداران در جاده برخورد خواهند کرد وکامیونداران باید به فعالیت خود ادامه دهند.
7190/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.