به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس لرستان در آئین بهره برداری این مدرسه افزود: این مدرسه (ناوه امید علی) با 250متر مربع زیربنا ، 480متر محوطه و 100متر حصار کشی با اعتبار2 میلیارد و400میلیون ریال و با مشارکت بنیاد برکت ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
محمد چگنی اظهار داشت: تاکنون 30مدرسه با اعتبار 75 میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر 16 هزارمتر مربع احداث و به آموزش و پرورش تحویل شده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان نیز گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید در این استان 30 کلاس درس خیرساز جدید تحویل آموزش و پرورش شده است.
علی محمد رضوی افزود: 2 طرح آموزشی بزرگ خیرساز همزمان با آغاز سال تحصیلی در این استان آماده بهره برداری شده که همزمان برای استفاده دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه یک مدرسه 12 کلاسه شبانه روزی در بزنوید الیگودرز با اعتبار 40 میلیارد ریال به صورت مشارکتی و با همکاری شرکت آب نیرو احداث شده افزود: یک مدرسه 9 کلاسه خیرساز نیز در شهرستان کوهدشت آماده بهره برداری شده است.
وی با بیان اینکه چند مدرسه سه و 2 کلاسه نیز در مناطق محروم توسط خیرین مدرسه ساز در استان آماده بهره برداری است،اظهار داشت: در سال جاری 36 طرح آموزشی خیرساز با ظرفیت 153 کلاس درس در این استان اجرا و تاپایان سال تحویل آموزش و پرورش می شود.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.