عنایت شرفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در مجموع 125 گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور در بروجرد صادر شد.
وی اظهار داشت: در این مدت بر اساس تصمیمات کمیته علایم مرکز استان، در مجموع 76 مورد صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی تحت پوشش انجام گرفت.
رئیس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: از این تعداد 11 مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی مربوط به فرآورده هایی از قبیل نمک خوراکی ید دار، حوله کاغذی، عرقیات گیاهی، کیک، ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، بتن آماده انجام شده است.
شرفی اضافه کرد: همچنین دراین مدت 65 مورد تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در 6ماهه نخست امسال، 576 مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش و 985 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفته که در این بازرسی ها 122 مورد مغایرت با الزامات استاندارد مشاهده و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری کالاهای مغایر انجام شده است.
رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد گفت: در این مدت با همکاری آزمایشگاه همکار و شرکت های بازرسی، تعداد 332 مورد آزمون دوره ای نازل‎های سوخت مایع (پمپ بنزین) و 23 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر درشهربازی و زمین بازی شهرستان های بروجرد و اشترینان صورت گرفته است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.