به گزارش ایرنا حبیب الله خجسته پور روز دوشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک در منطقه، ایران از گذشته مورد طمع دشمنان بوده و شکل و ماهیت مستقر در کشور برای دشمن به دلیل منافع خودشان مهم قلمداد می شد.
وی گفت: اما در ٤٠سال اخیر با رهبری آگاه و با ماهیت دینی و شعار نه غربی و نه شرقی، دشمنان منافع ملی خود را در خطر دیده اند.
خجسته پور افزود: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی دیگر حاضر به باج دهی به دشمنان نشد و از همان موقع به دنبال کارشکنی و مقابله با ایران برآمدند اما هیچگونه خللی در مصمم بودن مردم ایجاد نشد.
وی با بیان اینکه ٤٠سال پرافتخار را پشت سر گذاشته ایم گفت: دشمنان وقتی متوجه شدند نمی توانند با ایران مقابله کنند تصمیم گرفتند از درون بر مردم خط مشی تعیین کنند و اعلام کردند نباید نظام اسلامی جشن ٤٠سالگی خود را شاهد باشد.
خجسته پور گفت: دشمن به دنبال شعار حمایت از مردم ، مردم را مقابل حکومت قرار داد اما مگر می شود حامی مردم بود و دارو را بر مردم بست، و فشار اقتصادی را بر مردم تحمیل کرد.
وی افزود: باید فشار اقتصادی موجود را تحمل کنیم و مدیران و مسئولان نظام با تلاش های شبانه روزی برای حفظ نظام کوشا باشیم.
خجسته پور ادامه داد: در این راستا در استان ستادی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تشکیل داده ایم و جلسات منظمی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران در کنار مردم هستند افزود: همدلی و وحدت مردم نیاز است و امیدواریم بتوانیم امسال باشکوه تر از گذشته سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته و نقشه دشمنان را بر آب کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه این همایش گفت: هشت سال دفاع مقدس، قدرت منطقه ای و همچنین قدرت دفاعی موشکی کشور از نقاط قوت ایران اسلامی محسوب می شود.
سردار مرتضی کشکولی افزود: ایمان و معنویت قدرت اصلی ما بوده و علت همه قدرت ها معنویت است و اکنون پس از 40سال به پرچمداری مقام معظم رهبری انقلاب سربلند هستیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.