به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز دوشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: با وجود مشکلات در جامعه بازهم مردم دلبسته به انقلاب اسلامی هستند و دلبستگی آنان بیشتر از گذشته شده و گویی آغاز انقلاب در سال ٥٧ است.
وی گفت: توطئه و تلاش امریکا علیه کشور به دلیل حقانیت قیام مردم ایران بی ثمر بوده و این انقلاب برای استواری دین، استقلال و ارزش های انقلاب بنا نهاده شده است.
وی با بیان اینکه در مقابل انقلاب ایران باطل قرار دارد، افزود: پاک ترین انسان ها از انقلاب اسلامی دفاع می کنند و دنیا طلب ها و فرصت طلب ها به انقلاب ضربه می زنند، انقلاب اسلامی به حق بوده و نمی توانند بر اهداف و آرمان های انقلاب خدشه ای وارد کنند.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: مردم به شجاعت، صداقت و سازش ناپذیری مقام معظم رهبری ایمان دارند و ایشان تنها رهبری هستند که کشور را از بحران های مختلف نجات داده است.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا بوده و ملت ایران می داند که با مجاهدت های فراوان بدست آمده است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با خون شهدای هسته ای به این دانش دسترسی پیدا کرد گفت: امروزه موشک با برد 2هزار کیلومتر ساخته ایم و راضی به مذاکره نخواهیم شد، آمریکا هرچه فشار و تهدید کند دانش هسته ای را معامله نخواهیم کرد.
وی حفظ روحیه انقلابی، افزایش بصیرت و بی توجهب به تهدیدات دشمنان را از وظایف امروز مردم و مسئولان بیان کرد.
/6060/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.