به گزارش ایرنا سید موسی خادمی مروز یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد(ص) در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: این همایش فرصتی است تا به دشمن نشان دهیم مردم تا پای جان به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار هستند.
وی افزود: در برگزاری این همایش بین استان ها رقابت نیز وجود دارد لذا خروجی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این تنها با همکاری و کار جهادی همه دستگاه ها محقق خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این نشست گفت: دشمن اکنون هم در میدان شکست سنگینی خورده و هم تابستان داغی را که وعده داده بود محقق نشده از این رو دست به دامان ایجاد تنش و جنگ روانی در جامعه شده تا بلکه بر شکست های پی در پی خود سرپوش گذارد.
سردار مرتضی کشکولی با بیان اینکه تجمعات مردم نباید تنها به مناسبت هایی مانند ایام شهادت محدود شود گفت: مردم باید در همه ایام و به مناسبت های مختلف حضور یابند، شادمانی کنند و همدلی و وحدت خود را به جهانیان نشان دهند.
وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایش ها مصداق بارز نمایش شکوه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: 23 قشر از مردم در این همایش بزرگ شرکت دارند که این خود گویای عظمت و گستردگی این حضور است.
کشکولی در ادامه سخنان خود به تمهیدات امنیتی پیش بینی شده برای این همایش اشاره کرد و گفت: سه حلقه امنیتی متخصص از سپاه پاسداران، تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و ناجا وظیفه برقراری امنیت این گردهمایی بزرگ را برعهده دارند.
وی از تشکیل 11 کمیته تخصصی برای برگزاری هر چه بهتر این همایش خبر داد و گفت: کمیته های فرهنگی، امنیت، عمران، ترابری، چک و خنثی، بهداشت، ارتباطات، روابط عمومی، پشتیبانی، نیروی انسانی و همچنین کمیته تشریفات در این راستا تشکیل شده که شبانه روز در حال فعالیت برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این گردهمایی هستند.
کشکولی در پایان سخنان خود از عملکرد همه دستگاه های استان در بحث مشارکت ، همکاری و همانگنی برای برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت: در جلسات هماهنگی و روزهای اخیر شاهد مشارکت جدی و خالصانه همه دستگاه های اداری استان بودیم و باید گفت که همه مدیران با روحیه جهادی در این اتفاق بزرگ شرکت کردند.
همایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد(ص) همزمان با سراسر کشور 12 مهر سال جاری با حضور 25هزار بسیجی لرستانی در دهکده المپیک شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.
/6060/7267
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.