به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در دیدار با مدیران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در محل استانداری افزود: تقویت بخش گردشگری و ایجاد صنایع وابسته به آن موجب توسعه استان می شود.
وی با بیان اینکه علیرغم کاستی های موجود، اقدامات مطلوبی در حوزه گردشگری استان صورت گرفته، اظهار داشت: استفاده از جاذبه های گردشگری استان بایستی با توجه به 2 اصل عدم آسیب به طبیعت و بهره مندی اقتصادی جوامع محلی انجام شود.
استاندار لرستان با اشاره به جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی لرستان گفت: جهت رسیدن به جایگاه واقعی استان بایستی جدی تر، فعالتر و پیگیرتر بود تا اتفاقات مثبت صورت پذیرد که در این میان معرفی جاذبه های منحصر بفرد لرستان به همراه ایجاد زیرساخت های لازم ضروری است.
خادمی تصریح کرد: اقدامات این حوزه باید انجام مطالعات دقیق و کارشناسی صورت گیرد چراکه توسعه صنعت گردشگری در هر منطقه باید با توجه به شرایط بومی و منطقه ای استان ها محقق شود.
وی با اشاره به رشد بالای حضور گردشگران نوروزی در استان افزود: رضایتمندی مسافران از دریافت خدمات افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: باید نوروز امسال با انجام اقدامات نوآورانه، پایه ای و مطابق با توانمندی های استان شرایط جدید و ویژه ای را رقم زد تا در طول سال منجر به ورود و ماندگاری مسافر در لرستان شود.
7269/6060/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.