به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: این گونه حوادث تروریستی نشانه تحمل نکردن دشمنان برابر اقتدار ایران اسلامی است.
وی بیان کرد: جواب اینگونه حملات بزدلانه در کشور به زودی به تروریست ها داده خواهد شد و آنان منتظر انتقامی سخت باشند.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به تبلیغات سو دشمنان و حمله به عناصر انقلابی نظام مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی
یک نیروی توانمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان از آنها در هراس هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: دشمنان با تبلیغات سو و غیر واقعی قصد دارند مشکلات کشور را در اثر تحریم بیان کنند و ایران را وادار به مذاکره با ایران کنند.
وی ادامه داد: دشمنان قصد نا کارآمد جلوه دادن نظام را دارند و این درست نیست براین اساس باید مشکلات سو مدیریتی سریع بررسی و برطرف شود.
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان با تبلیغات رسانه ای خود قصد دارند چنان وانمود کنند که ایران در انتظار قحطی است و مردم را وادار به انبار کالاهای اساسی در منزل خود کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمنان قصد کم کردن نفوذ ایران در منطقه را دارند و می خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل اصلی مشکلات کشور جلوه دهد تا مردم را در مقابل این نهاد انقلابی قرار دهد.
وی اظهارداشت: دولت باید اوضاع اقتصادی را بهبود ببخشد، و مردم نیز باید اجناس را در حد نیاز خریداری کنند و به تبلیغات دشمن توجه نکنند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.