به گزارش ایرنا، محمدرضا ملکشاهی راد روز پنجشنبه در دیدار استاندار و مسئولان استان از منطقه سپیددشت و بخش پاپی در مصلی این شهر افزود: در سفر امروز مصوبات خوبی نهایی شد که اجرای آن ارتباط مستقیم با تامین اعتبار دارد.
وی اظهارداشت: رضایت از خدمات نظام حق مردم است چراکه در برخی زمینه ها نگرانی جدی دارند که باید برطرف شود.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای مصوبات امروز سپیددشت، تحول جدی در منطقه ایجاد می کند، بیان کرد: زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در منطقه بسیار ضعیف است و بسیاری از اهالی مجبور به استفاده از ماهواره هستند.
ملکشاهی راد اضافه کرد: بهره گیری مردم از رسانه ملی یک ضرورت است که ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد.
وی با اشاره به اینکه وسعت منابع طبیعی درمنطقه سپیددشت سه برابر سایر نواحی است، ادامه داد: حفاظت از این منابع و برخورد با متخلفان محیط زیست بسیار جدی است اما باید به کشاورزان سنتی منطقه اجازه داد در صورت عدم تعرض به جنگل ها، فعالیت خود را ادامه دهند.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت روکش آسفالت جاده سپیددشت گفت: ییش از 65 کیلومتر راه روستایی منطقه نیاز به روکش آسفالت دارد و محور استراتژیک دورود به سپییددشت نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.
سپیددشت مرکز بخش پاپی از توابع شهرستان خرم‌آباد است که جمعیت آن در سال ۱۳۸۵، برابر با سه هزار و 269 نفر بوده، راه‌آهن تهران جنوب از این شهر می‌گذرد و 80 کیلومتر با خرم‌آباد فاصله دارد.
7273/7269/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.