به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با نیروهای مسلح لرستان در بیت امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: در حادثه تروریستی اخیر اهواز چهره تروریسم پروری آمریکا برای دنیا روشن شد و با وجود مشکلات معشیتی در جامعه اما مردم این جنایت را محکوم کردند.
وی گفت: افشا شدن این چهره آمریکا به برکت دوران دفاع مقدس است چراکه مردم در برابر امریکا ایستادگی می کنند.
وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر قدرت سلطه جهانی دستاورد مهمی بوده و این روحیه باید حفظ شود افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان منتقل و خاطرات جبهه و جنگ بازگو شود چراکه این دوران گنجینه تمام ناشدنی است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره با رشادت، شهامت و ولایتمداری در صحنه های سخت حضور دارند ادامه داد: دوران دفاع مقدس بزرگترین رویداد سیاسی، فرهنگی و نظامی بوده و این دوران رویداد مهم تاریخی برای ایران اسلامی محسوب می شود.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: در گذشته هرگاه به ایران تعدی صورت می گرفت بخشی از خاک جدا و واگذار شد اما در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب خاک از کشور جدا نشد.
وی گفت: در آن دوران 2ابر قدرت شرق و غرب و کشورهای دیگر از صدام دفاع و حمایت کرده، اروپاییان سلاح شیمیایی در اختیار عراق گذاشتند اما همه آنها شکست خوردند.
وی هشت سال دفاع مقدس را جنگ اسلام در برابر کفر عنوان کرد و جبهه اسلام را جبهه ایمان، اتحاد و معنویت برشمرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز ایران به قدرت منطقه و کشوری مقاوم تبدیل شد.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: به برکت رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایران در موقعیت برتر منطقه قرار گرفته چرا که به یک الگوی موفق برای مقابله با هرگونه تجاوز در عرصه های مختلف دست یافته ایم.
وی الگوی خودباوری را در دوران دفاع مقدس از الگوهای موفق در پیروزی عنوان کرد و گفت: باید این الگو در اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد چرا که با تکیه بر خودباوری بر مشکلات فائق می شویم.
امام جمعه خرم آباد دستیابی به الگوی موفق را از برکات دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: کسب تجربه های دفاعی بی نظیر و رشد، خلاقیت و دستیابی به پیشرفت نظامی از برکات آن دوران است.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.