رضا آریایی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح دراهواز افزود: دشمنان نظام بدانند که این حمله هرگز ایران و ملت همیشه در صحنه را تسلیم خواسته های شیطانی آنها نکرده و خللی در اراده ملت برای دفاع و پشتیبانی از اصول و ارزش های انقلاب ایجاد نخواهد کرد.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری اثبات کرده که حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب خواهد بود و همواره آماده رویارویی با استکبار جهانی است.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: این حادثه هرچند همه را سوگوار کرد ولی خون پاک و مطهر شهیدان حادثه تروریستی اهواز درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری و آن را محکم تر و مقاوم تر کرد.
آرایایی ادامه داد: دشمنان تحمل دیدن پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف از جمله اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش صورت گرفته را ندارند.
وی یادآور شد: خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس سخت ترین شرایط را تحمل و مردم آن با مقاومت و صبر خود حماسه های بزرگی خلق و امتحان خود را با سربلندی و اقتدار پس داده اند.
معاون استاندار لرستان گفت: سردمداران استکبار و ایادی منطقه ای آن ها بدانند ملت انقلابی ایران هیچگاه تسلیم زیاده خواهی دشمنان نخواهد شد و این اقدامات تروریستی خلل و خدشه ای بر استواری، ایمان، اقتدار و اراده مردم وارد نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا در جریان عملیات کور تروریستی که ساعت 9 روز شنبه در محل برگزاری رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز توسط چهار عامل تروریست وابسته به گروهک محارب 'الاحواز' رخ داد 24 نفر به شهادت رسیدند و 68نفر نیز مجروح شدند.
چهارعامل تروریستی با واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.