در ابتدا خود را معرفی کن و بفرما که فوتبال را از چه رده ای و زیرنظر کدام مربی آغاز کردی؟
بنام خدا سید احمد موسوی 26 ساله اهل دورود هستم فوتبال رو از شهرستان دورود زیر نظر علیرضا هاشمی(کُرنوکَر) از رده نونهالان ، نوجوانان شروع کردم و چند دوره درمسابقات کشوری در تیم منتخب استان عضویت داشتم.

خب بعد از نونهالان دورود چه پیشرفتهایی داشتی ؟
من از همان ابتدای فوتبال بدنبال تفریح در ورزش نبودم و هدف داشتم که در فوتبال پیشرفت کنم بهمین دلیل از رده های پایه شروع کردم و با کمک مربیانم تاکنون در تیمهای: جوانان داماش،امید داماش ،امید استقلال، پاس همدان٩٢، راه اهن تهران٩٣، خونه به خونه٩٤، اکسین٩٥ -گسترش فولاد٩٦ ، عضویت داشتم .

و الان در چه تیمی هستی:
الان در ماشین سازی تبریز حضور دارم.

آیا از شرایط تیمت راضی هستی؟
شرایط تیم خدارو شکر خوبه و با تغییر تحولاتی که در کادر فنی و بازیکنان شده باشگاه داره به سمت موفقیت حرکت میکنه که امیدوارم این اتفاق بیوفته

چطور شد به خارج استان رفتی؟
سال٨٨ بود که با کمک علی آقا هاشمی مربی عزیزم رفتم تهران و با تیم جوانان داماش قرارداد بستم.

چند سالی میشه که از لرستان دوری آیا خبر از وضعیت فوتبال زادگاهت داری؟
همیشه پیگیر فوتبال استان هستم و با مربیان و بچه ها درارتباط بودم و اکثر بچه های استان که بیرون استان بازی میکنند رو میشناسم و باهم درارتباطیم ،ولی خب واقعیت اینه که وضعیت فوتبال استان خوب نیست و مشکلات زیاد داره چه مالی چه سخت افزاری!!

وضع فوتبال لرستان قابل قبول نیست

معمولا خیلی از استانها این مشکل و دارن ولی خب درباره استان لرستان با اینهمه استعداد اصلا قابل قبول نیست و باید واقعا یه عزمی باشه که از وضع فعلی دور شویم و لرستان به جایگاه اصلی خود در سطح کشور دست یاید و به نظرم فوتبال لرستان موقعی به نقطه ایدال میرسه که اول از پایه ها به نتیجه برسیم.

سیداحمدموسوی فوتبالیست
عمده ترین مشکلات فوتبال لرستان به نظرت چه مواردی است؟
همیشه گفتم دلیل افتی که الان تو استان شاهدش هستیم نبود اتحاد تو شهرهای استان هست و میبینیم که خیلی با هم ارتباط خوبی نداریم که نمونه بارزش همون قضیه بازی کردن گهر دورود در کرج بود که من به شخصه ناراحت بودم از این قضیه و اگر قراربود که گهر تا کامل شدن استادیوم جایی دیگه بازی میکرد باید میرفت خرم آباد ولی چون جو سازی بدی شد و اون نبود اتحاد باعث شد که گهر بره کرج و نتیجشو هم دیدیم که گهر نابود شد و خیلی از جوانان استان که میتوانستن خودشون رو در آن تیم نشون بدن فرصت از آنها گرفته شد و اعتقاد دارم فرصت سوزی بی سابقه ای در استان بوجود آمد.

ناصر میرزایی مرد بزرگ و قابل احترامی بود

بهترین مربی فوتبال استان که بخوای نام ببری ؟
خب من بیشتر در شهرستان دورود فوتبال بازی کردم و مربیانی که داشتم الان بیکارن و واقعا حیف شد که تجربه آنها نادیده گرفته شد ولی میشناسم مربیان شهرستانهای دیگه مثل خرم اباد و کوهدشت و الیگودرز و... که زحمتای زیادی میکشن ولی خب به دلایل بسیار به چشم نمیان نمونه بارزش مرحوم ناصر میرزایی با اینکه افتخار کار کردن با ایشون رو نداشتم ولی از حسن نیتی که نسبت به جوانان فوتبالیست استان داشتن باخبرم و همیشه واسم به عنوان یه مربی زحمتکش و یه مرد بزرگ قابل احترام بود.روحش شاد

ارتباطت با علیرضا بیرانوند و وحید امیری در چه سطحی است؟
به عنوان یه دوست و یه همشهری واقعا از موفقیتشون خوشحالم و احساس غرور میکنیم چون وحید و علی با پشتکار ،ظرفیت و پتانسیل فردی و جوانان ورزشکار لرستان را به کل ایران ثابت کردن و امیدوارم همیشه موفق باشند.

در پایان اگر حرفی داری بفرما؟
تشکر میکنم از شما بابت تلاشهایی که تو این عرصه میکنید و امیدوارم یه روزی فوتبال لرستان به نقطه ایده ال برسه چون واقعا فوتبالیستای لرستان لیاقتشو دارند.

مصاحبه از / سید احمد موسوی

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1017320
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.