به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد به حمله سپاه به تروریست های دموکرات عراق اشاره کرد و افزود: این حمله پیام های فراوان داشت و نشانه ای از اقتدار، تسلط و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح ایران اسلامی است.
وی اظهارداشت: این یک هشدار جدی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، تروریست ها و اقلیم کردستان بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: در آستانه برگزاری کنگره پیاده روی بزرگ اربعین شاهد فتنه بیگانگان در بصره هستیم اگر چه مردم بصره به دلیل مشکلاتشان اعتراضاتی داشتند اما فتنه گران در این میان با حمله به کنسولگری ایران یک حرکت ناشیانه را انجام دادند چراکه تلاش آنها تخریب روابط حسنه میان ایران و عراق بود که به لطف پروردگار موفق نشدند.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: دشمنان درصدد راه اندازی جنگ بین شیعیان عراق و ایران هستند و قصد دارند تا پیاده روی اربعین را هم تحت الشعاع قرار دهند.
وی ادامه داد: آمریکا، عربستان سعودی و بعثی ها در این حادثه نقش مستقیم داشتند که با هوشیاری مردم بصره و ایران خنثی شد.
امام جمعه خرم آباد در ادامه به نشست سه جانبه ایران ترکیه و روسیه اشاره کرد و گفت: این اجتماع پیام مهمی داشت و آن اینکه یک محور جدید علیه غرب و امریکا در ایران شکل گرفت که می تواند توطئه امریکا را خنثی کند.
آیت الله میرعمادی افزود: این سه کشور اگر باهم متحد باشند می توانند دلار را از معاملات حذف کنند و از حضور نامشروع آمریکا در سوریه و منطقه جلوگیری کنند.
وی عزاداری های ماه محرم را اعلام ولایت و برائت از دشمنان و ظالمان دانست و گفت: این مجالس باید مجلس آگاهی بخشی و معرفت بخشی و بصیرت افزایی باشد زیرا نتیجه عزاداری معرفت و بصیرت است.
7264/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.