به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: برپا کردن نماز اول وقت یکی از پیام های قیام امام حسین(ع) است.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس رابطه بین خانه و مدرسه باید مستحکم شود تا نقاط ضعف دانش آموزان به قوت تبدیل شود.
خطیب نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: فضای مجازی بسیار مسموم است و باید با برنامه ریزی مراقب باشیم تا فرزندانمان به دام دشمنان نیفتند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر گذشته را باید جبران کنند چون با توجه به اختلافات اعضای شورا امورات شهر با مشکل روبرو شده که براین اساس اعضای شورا باید منافع شهر را در نظر بگیرند و از اختلافات سلیقه ای دوری کنند.
وی ادامه داد: مردم در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند و باید توجه داشت که این شهدا برای عزت و اقتدار ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان باید بدانند که مردم همچنان قدردان رشادت های شهدا هستند و نظام اسلامی از هر زمان دیگری قوی تر است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز کشتار ۲ اردوگاه صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی افزود: اینها از حقوق بشر دم می زنند ولی متاسفانه در کشتار مردم بی گناه از هیچ کاری دریغ نمی کنند، امروز رزمندگان حزب الله خواب را از چشمان صهیونیست ها گرفته اند.
وی اظهار داشت: دشمن غلط می کند که می گوید ملت ایران دلسرد شدند، مسئولان کشور در سه قوه به تبلیغات مسموم دشمنان پاسخ عملی دهند و جدی تر با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: جلوگیری از به کار گیری بازنشستگان یکی از اقدامات خوب دولت بود که قابل تقدیر است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.