شریف خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این طرح ها از یک و نیم سال گذشته تاکنون مانده اند که برای تکمیل و بهره برداری نیازمند پیگیری مدیران شهرستان هستند.
وی افزود: اعتبار این طرح ها در سطح استانی و یا ملی در اختیار دستگاه استانی است و لذا دریافت اعتبار برای این طرح ها قدرت چانه زنی و پیگیری مدیران شهرستان را می طلبد.
خسروی با اشاره به اینکه میزان اعتبار مورد نیاز برای این طرح ها مربوط به قیمت های سال 96 است، عنوان کرد: قطعا برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها به رقمی بیش از این اعتبار برآورد شده نیاز است.
فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: 18 طرح از این مجموع دارای 100 درصد پیشرفت فیزیکی هستند و مابقی بین 10 تا 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی گفت: این طرح ها تاکنون درمجموع 31 درصد ( 328 میلیارد و 600 میلیون ریال) تخصیص داشته اند که نشانگر این است که باید مدیران شهرستان تلاش خود را برای جذب اعتبار این طرح ها بیشتر نمایند.
فرماندار سلسله تاکید کرد: نباید مدیران استانی اعتباراتی را که به صورت گلوبال در اختیار آن ها قرار داده می شود جابجا کنند این امر باعث شده که شهرستان سلسله در برخی سرفصل ها فاقد تخصیص باشد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.