به گزارش ایرنا رضا زینی وند مقدم روز پنجشنبه در دیدار با مسئول هیات های مذهبی لرستان افزود: در این روز دانش آموزان خرم آبادی لبیک گویان به سرور و سالار شهیدان در سوگواری احلی من العسل در حسینیه حبیب ابن مظاهر شرکت خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد:با قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش لرستان به استقبال مهر حسینی می رود.
وی اظهار داشت: محرم و صفر فرصتی مغتنم برای آشنایی دانش آموزان با آرمان های سرور و سالار شهیدان است و صاحبنظران و روحانیون با روش های نو و اثرگذار می توانند در کنار شور حسینی، شعور حسینی را به درستی در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج دهند.
زینی وند مقدم اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی فرهنگی خوبی انجام گرفته تا مهر امسال مهری با رنگ و بوی حسینی باشد.
حجت الاسلام روح الدین دریکوند قائم مقام شورای هیئات مذهبی کشور و مسئول هیات های مذهبی استان نیز به نقش بی بدیل دستگاه تعلیم و تربیت در انتقال فرهنگ عاشورایی تاکید کرد و گفت: در جهت آموزش قران، مداحی و در یک کلام انتقال شعور حسینی در بین دانش آموزان محور برنامه های هیئات مذهبی با آموزش و پرورش است.
سال تحصیلی جدید با حضور 340 هزار دانش آموز آغاز می شود.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.