به گزارش خبرآنلاین لرستان، عظیم رحمان سالاری در حاشیه نشست پشتیبانان طرح الگوی توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی با مدیر عامل شرکت رابین که در جهاددانشگاهی واحد لرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی زیر مجموعه طرح تکاپوست که مجری آن در کشور جهاد دانشگاهی است.

رحمان سالاری ادامه داد: سال گذشته در بخش مشاغل خانگی ۱۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی داشتیم.

تخصیص 12 میلیارد تومان اعتبار
وی بیان کرد: در سالجاری تاکنون ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تخصیص داشته‌ایم.

لوگو اداره کار


مدیریت اشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: بیش از ۱۱ میلیارد تومان سهمیه مشاغل خانگی نیز در سالجاری به استان تزریق می‌شود که در قالب تسهیلات مختلف در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سالاری افزود: در صورت تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده از سهمیه اعتبارات طرح مشاغل خانگی در سالجاری، اولویت پرداخت تسهیلات به پشتیبانان الگوی توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی است.

وی افزود: خوشبختانه طرح مشاغل خانگی با همت جهاد دانشگاهی در لرستان نیز در حال اجراست و پیشرفت خوبی داشته و تاکنون دو فاز از آن اجرایی شده است.

اتمام سهمیه اعتبارات مشاغل خانگی روستایی

مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: سهمیه اعتبارات مشاغل خانگی روستایی فردی در استان تمام شده است و متقاضیان تنها می‌توانند از اعتبارات کارگاهی روستایی این اداره کل بهره ببرند.

سالاری یادآور شد: کسانی‌که می‌خواهند از تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر استفاده کنند باید در سامانه مشاغل خانگی و سامانه کارا ثبت نام کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1010892
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.