به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه مدیران باید به انقلاب و آرمان های امام خمینی (ه) پایبند باشند و مدیریت در جمهوری اسلامی ایران را امانت و مردم را سرمایه عظیم الهی بدانند به مفاسد اقتصادی در برخی از لایه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر خواهان این هستید که در جامعه مستضعف و نیازمند نباشد باید با مفسدان اقتصادی دانه درشت برخورد شود.

تحت پوشش قرار دادن افراد پشت نوبت

مددجویان کمیته امداد

وی با اشاره به اینکه از محل تبصره ۱۴ قانون بودجه همه افراد پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد تحت حمایت قرار خواهند گرفت اعلام کرد: ازابتدای امسال تا کنون ۱۳۰ هزار خانوار جدید تحت حمایت قرار گرفته‌اند که تا پایان مهرماه ۳۰۰ هزار خانوار نیازمند دیگر نیز وارد چرخه حمایتی این نهاد می‌شوند.

فتاح با اشاره به اینکه اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد امسال نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش‌یافته است گفت: اعتبار مصوب سال ۹۶ حدود دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به چهار هزار میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

همکاری قوای کشور بر حل مشکلات مستضعفان

رئیس کمیته امداد بر همکاری قوای کشور در زمینه حل مشکلات معیشتی واقتصادی محرومان و مستضعفان تاکید کرد و گفت: با همکاری نمایندگان مجلس و دولت مشکلات بودجه اختصاص یافته به نیازمندان به حداقل رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1010784
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.