به گزارش ایرنا سید پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله اول تا آخر شهریور ماه به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و حتی پشت نوبتی ها این بن کالا داده می شود.
وی اظهار داشت: در این مورد که این بن کالا برای ماه های آینده فقط به جمعیت تحت پوشش تعلق بگیرد یا به 5 دهک و یا 8 دهک داده شود، در سطح ملی تصمیم گیری می شود.
فتاح با اشاره به اینکه در مورد اختصاص جهیزیه سقف لرستان را اضافه کرده ایم و اختصاص جهیزیه به پشت نوبتی های استان در این سفر حل می شود، اظهار داشت: ساخت 800 واحد مسکن روستایی را به لرستان سهمیه داده ایم که با همکاری سپاه ساخته می شود.
وی تاکید کرد که در احداث این واحدها از وام و کمک دولت استفاده نمی شود و فقط منابع کمیته امداد به کار گرفته می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:در این راستا تغییر رویکردی داشته ایم که کمک های موردی را بیشتر و تمام افراد پشت نوبتی را وارد چرخه مستمری بگیری و مددجویی کنیم که این اقدامات در کل کشور و در لرستان در طی شهریور و مهرماه انجام می شود.
فتاح ادامه داد: وام اشتغال در لرستان نسبت به سال 96 حدود 2 برابر شده است و در 2 بخش روستایی و شهری نیز سقف وام را بالا برده ایم و مشکل خاصی در خصوص منابع وجود ندارد.
وی اظهار داشت: سقف وام های خرد و ضروری 50 میلیون ریال بود، که طی 2 ماه آیند این سقف کلا حذف می شود و منابع لازم برای این بخش نیز تدارک دیده شده است و تسهیلات سهل الوصولی هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه امسال 20 درصد مستمری همه مددجویان اضافه شده است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.