به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان لرستان گزارشی از خدمات درمانی این نهاد ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان بابیان اینکه بیمه تکمیلی مددجویان برای کاهش پرداخت هزینه‌ها و خرید خدمات باکیفیت و متناسب آنان ارائه می‌شود گفت: برای بیمه تکمیلی ۹ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان این نهاد یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

حمایت کمیته امداد لرستان از 65 بیمار خاص
وی به هزینه‌های سنگین بیماران خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: سه هزار بیمار صعب‌العلاج و ۶۵ بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد لرستان هستند که خدمات این نهاد به‌تنهایی جواب گوی این بیمار نیست و از تمام مردم و خیران می‌خواهیم کمک‌های های خود برای درمان این بیماران در قالب «طرح شفا» در اختیار آن‌ها قرار دهند تا روند رسیدگی به امور بیماران را تسریع و موجب بهبودی و سلامت آن‌ها شود.

مرکزدرمانی طرف کمیته امداد

فولادی با اعلام اینکه: ۵۸ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان دارای کارت درمانی این نهاد هستند گفت: در پنج‌ماهه سال جاری هفت میلیارد تومان برای بیمه پایه مددجویان هزینه شده است.

330 مرکز درمانی طرف قرارداد کمیته امداد
وی به فعالیت این نهاد در بخش درمان اشاره کرد و گفت: پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری، نگهداری بیماران، کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی، ارائه خدمات به بیماران خاص و تهیه لوازم پزشکی ازجمله فعالیت‌های این نهاد برای رفع مشکلات درمانی مددجویان است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان بابیان اینکه ۳۳۰ مرکز درمانی برای ارائه خدمات به مددجویان طرف قرارداد این نهاد هستند گفت: ۹۷ داروخانه، ۴۵ پزشک عمومی، ۷۵ متخصص، ۱۱ فوق تخصص، ۲۰ بیمارستان و ۴۰ پار کلینیک با این نهاد همکاری دارند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1010211
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.