به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم لطفعلیان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت:حوزه حراست یکی از مهم ترین واحدهای سازمان می باشد که رسالت آن صیانت از سازمان است و این صیانت اتفاق نمی افتد مگر با اعتدال، صبوری، امانتداری و شناخت دقیق و صحیح ار مجموعه ایشان در ادامه افزود: حراست بایستی بخوبی تهدیدها و فرصت ها و نیز گلوگاه ها را تشخیص دهند تا قبل از وقوع هر اتفاقی از آن ÷یشگیری نمایند.

حراست مسئول حفظ آرامش و خودسازی سیستم است
معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم در این مراسم ضمن اشاره به مسئولیت خطیر و سنگین حوزه حراست گفت: حراست مسئول حفظ آرامش و خودسازی سیستم است و همواره باید اعتماد کارکنان و مدیریت را به مجموعه حراست را ارتقا ببخشد .

در ادامه این آیین ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آقای زند در زمان تصدی آقای حمید رضا جمشیدی به عنوان رئیس جدید حراست و حجت اله لشنی زند به عنوان رئیس امور مالی این شرکت معرفی شدند .


گفتنی است  جمشیدی کارشناس ارشد مهندسی نفت بوده و پیش از این کارشناس ارشد کنترل ، بررسی تعیین صلاحیت سازمان و رئیس میز پتروشیمی سازمان حراست را به عهده داشته است و همچنین آقای حجت اله لشنی زند کارشناس ارشد مدیریت و سابقه کار به عنوان کارمند امور مالی و رئیس حراست شرکت گاز استان را دارد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1009798
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.