به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه  مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه‌ی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی بر تقویت ارتباط بین دانشگاه لرستان و بخش‌های گردشگری استان برای ایجاد رونق در صنعت گردشگری استان تأکید نمود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، بهاروند نیز بر تقویت ارتباط بین دانشگاه و سازمان میراث فرهنگی در جهت رفع مشکلات حوزه گردشگری استان تأکید نمود.

در این جلسه، راهکارهای تقویت صنعت گردشگری استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اقدامات زیرساختی جهت تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت

جلسه هم اندیشی دانشگاه و صنعت

دکتر الماسی توضیح داد:«در دانشگاه لرستان اقدامات زیرساختی خوبی برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت و نیز برای تقویت کارآفرینی و مهارت‌آفرینی انجام شده است».

همکاری دو سویه دانشگاه و صنعت با سازمانهای مردم نهاد

وی افزود:«دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که همکاری خود را با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و نیز با سازمان‌های مردم‌نهاد این حوزه افزایش بدهد».

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه‌ی دانشگاه لرستان تصریح کرد:«نقش دانشگاهیان، محققان و پژوهشگران در رفع چالش‌های استان باید بیش از گذشته تقویت شود و گسترش یابد».

گفتنی است در این جلسه، برخی مسئولان شهرداری خرم‌آباد نیز حضور داشتند.

معمولاً چنین جلساتی با محوریت مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه‌ی دانشگاه لرستان با ادارات استان و همچنین با بخش خصوصی برگزار می‌شود تا ارتباط بین دانشگاه با جامعه بیش از پیش، تقویت شود و نقش دانشگاهیان در رفع چالش‌های استان افزایش یابد.

جلسه‌ی مذکور، با همکاری مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه‌ی دانشگاه لرستان و سازمان بسیج علمی و فناوری استان برگزار شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1009796
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.