به گزارش ایرنا، سردار مرتضی کشکولی عصر دوشنبه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در محل سالن جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد هر چند دشمنان سعی دارند با توطئه و جنگ روانی خلاف این را القا کنند ولی ایران امروز به شاخص های اقتدار و ابرقدرتی رسیده است.
سردار کشکولی با اشاره به اهداف اولیه انقلاب مبنی بر دستیابی به استقلال و آزادی گفت: امروز ایران به سطحی از اقتدار در منطقه رسیده که امریکا نه در سطح منطقه و نه در سطح راهبرد در میدان نیست و ما خود به راهبردهای حل بحران های داخلی و منطقه ای دست یافته ایم.
به گفته وی ما امروز با دستیابی به راهبردهای حل بحران های داخلی که از نشانه های ابرقدرت بودن است رسیده ایم.
سردار کشکولی با اشاره به نقش پیشکسوت های جهاد و شهادت در رسیدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک این سرزمین کم نشد در حالیکه در طول دوران گذشته در زمان سلاطین و حکمرانان مختلف بخش قابل توجهی در جریان هر جنگ از دست می رفت.
وی افزود: ما در حالی در هشت سال دوران دفاع مقس یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم که در یک طرف کل جهان و در طرفی دیگر ما قرار داشتیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان یادآور شد: امروز ایران مستقل ترین کشور جهان است که از قدرت و توان موشکی برخوردار است.
وی با اشاره به امنیت حاصل شده بعنوان دستاورد جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی دارای امنیت پایدار و بی نظیری و منحصر بفردی در جهان است.
سردار کشکولی گفت: الگوی امنیتی ایران ، منطقه را از دست امریکا و داعش نجات داد تا جایی که راهبرد امریکا در منطقه در مورد اسرائیل را تغییر داد به اینصورت که راهبرد دست برتر اسرائیل در منطقه به حفظ امنیت اسرائیل در منطقه تبدیل شده است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.